Клас | Кількість учнів | Виконувало | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий | ||||
к - сть | % | к - сть | % | к - сть | % | к - сть | % | |||
4 - А | 26 | 26 | 18 | 69% | 8 | 31% | - | - | - | - |
4 - Б | 16 | 16 | 2 | 12,5% | 8 | 50% | 6 | 37,5% | - | - |
42 | 42 | 20 | 48% | 16 | 38% | 6 | 14% | - | - |
Клас | К – сть учнів | Мовчазне читання (1б.) | Літературо- знавчі поняття(1б.) | Встановлення послідовності подій(1б.) | Уміння дати характ. герою(1б.) | Списування | Визначення мовних одиниць (1б.) | Визначення зв’язку слів у реченні (1б.) | Встановлення відповідності (будова слова) | Творче завдання | ||||
3бали | 2бали | 1бал | 0 балів | 2 бали | 1 бал | |||||||||
4-А | 26 | 26 | 22 | 21 | 25 | 18 | 7 | 1 | - | 23 | 24 | 21 | 22 | 4 |
4-Б | 16 | 15 | 16 | 6 | 15 | 6 | 4 | 3 | 3 | 11 | 3 | 11 | - | 4 |
усього | 42 | 41 | 38 | 27 | 40 | 24 | 11 | 4 | 3 | 34 | 27 | 32 | 22 | 8 |
Підсумкова контрольна робота з української мови складалася з дев’яти завдань: тексту для читання, визначеної у ньому частини для списування( з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь, трьох завдань до тексту для перевірки розуміння його змісту і вміння працювати з текстом(одне з яких на перевірку практичного засвоєння літературознавчих понять; друге-на перевірку сформованості умінь визначати основну думку, тему твору/встановлювати послідовність подій; третє- на перевірку сформованості уміння пояснювати зображувальні можливості художнього слова для описів природи, зовнішності персонажів, характеристики героїв), трьох завдань за змістом тексту для перевірки навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь ( одне з яких на визначення мовних одиниць, друге- на встановлення зв'язку слів у реченні; третє- на встановлення відповідності трьох слів з їх будовою), творчого - на побудову зв’язного висловлювання за змістом прочитаного тексту, у якому учень формулює власні оцінні судження.
Контрольна робота з української мови показала, що 20 учнів 4-х класів (48%) показали високий рівень навчальних досягнень, 16(38%)- достатній рівень, 6 учнів(14%)- середній.
Клас | К – сть учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | ||||||
ДПА | Літ.чит | Укр. мова | ДПА | Літ.чит | Укр. мова | ДПА | Літ.чит | Укр .мова | ||
4-А | 26 | 18/69% | 21/81% | 10/38% | 8/31% | 5/19% | 13/50% | - | - | 3/12% |
4-Б | 16 | 2/12,5% | 4/25% | 3/19% | 8/50% | 8/50% | 9/56% | 6/37,5% | 4/25% | 4/25% |
Усього | 42 | 20/48% | 25/60% | 13/31% | 16/38% | 13/31% | 22/52% | 6/14% | 4/9% | 7/17% |
Контрольна робота з української мови показала, що в 41 учня 4-х класів(98%%) сформовані навички мовчазного читання на високому рівні; 38 учнів (90%) правильно встановили жанр прочитаного твору, лише 4 учні(10%) не змогли виконати це завдання; 27 учнів (64%) пронумерували події з тексту в правильній послідовності; 40 (95%) учнів змогли дати характеристику герою. 34 учні(81%) показали високий рівень досягнень при визначенні мовних одиниць/ позначення в правильній послідовності частин мови в поданому реченні; 27 учнів (64%) встановили зв'язок слів у реченні за допомогою питань, а 15 учнів( 36%) не змогли виконати дане завдання: з них 13 учнів 4-Б класу(вч. Шелякіна А.В.); 32(76%) учні встановили безпомилково відповідність між словами та їх схемами будови слова, 10 учнів ( 24%) не засвоїли тему «Будова слова». 22 учні (52%) 4-х класів, а саме, учні 4-А класу (вч.Білоус Т.Д.) побудували зв’язне висловлювання за змістом прочитаного тексту, у якому формулювали власні оцінні судження на високому рівні , 8 учнів(19) на достатньому, а у 12 учнів 4-Б класу(вч. Шелякіна А.В.) виникли труднощі при виконанні творчого завдання.
Клас | Всього учнів | Виконали роботу | Високий | Достатній | Середній | Почат. | Високий + достатній | Характер завдань | Клас | 0 балів | 1 бал | 2 бали | 3 бали |
4-А | 26 | 26 | 21/81% | 5/19% | - | 26/100% | знаходження значення виразу,що передбачає визначення порядку дій (2 бали) | 4-А | 2/8% | 3/12% | 21/80% | ||
4-Б | 16 | 16 | 2/12% | 3/19% | 11/69% | - | 5/31% | 4-Б | 5/31% | 2/12% | 9/57% | ||
Всього | 42 | 42 | 23/55% | 8/19% | 11/26% | - | 31/74% | Всього | 7/17% | 5/12% | 30//71% | ||
порівняння чисел і величин та перетворення величин (2 бали) | 4-А | - | 4/15% | 22/85% | |||||||||
4-Б | 1/6% | 2/12% | 13/82% | ||||||||||
Всього | 1/ 2% | 6/14% | 35/84% | ||||||||||
Знаходження частини від числа (1 бал) | 4-А | 1/4% | 25/96% | ||||||||||
4-Б | 5/31% | 11/69% | |||||||||||
Всього | 6/ 14% | 36/86% | |||||||||||
Геометричне завдання (2 бали) | 4-А | 1/4 % | 3/12% | 22/84% | |||||||||
4-Б | 6/37% | 7/44% | 3/19% | ||||||||||
Всього | 7/ 17% | 10/ 24% | 25/59% | ||||||||||
задача на 3 дії (3 бали) | 4-А | 1/ 4% | - | 5/19% | 20/77% | ||||||||
4-Б | 6/37% | 3/19% | 3/19% | 4/25% | |||||||||
Всього | 7/17% | 3/7% | 8/19% | 24/57% | |||||||||
Творче завдання (складене рівняння) ( 2бали) | 4-А | 1/ 4% | 2/8% | 23/88% | |||||||||
4-Б | 11/69% | 2/ 12% | 3/19% | ||||||||||
Всього | 12/29% | 4/ 10% | 26/61% |
Контрольна робота з математики виявила високий та достатній рівні засвоєння знань у 31 учня 4-х класів (74%). 30 учнів (71%) виявили високий рівень знань з теми: «Порядок виконання дій та знаходження значень виразу з багатоцифровими числами», 35(84%) учнів з теми «Порівняння чисел та перетворення величин», 36 учнів (86%) з теми «Знаходження частини від числа», 25 учнів (59%) з теми: «Знаходження площі прямокутника», 26 учнів(61%) з теми «Складені рівняння».12 учнів зовсім не справились з таким завданням. З них 11 учнів (69%) 4-Б класу (вч.Шелякіна А.В.).
20 учнів 4-А класу(77%), 4 учні 4-Б класу(25%) правильно розв`язали задачу на три дії на пропорційне ділення. 7 учнів 4-х класів(17%) не змогли розв’язати складену задачу на пропорційне ділення. З них 6 учні (37%) 4-Б класу (вч.Шелякіна А.В.) та 1 учень 4-А класу(4%)(вч. Білоус Т.Д.).
Найкращі результати підсумкової контрольної роботи показали учні 4-А класу(вч.Білоус Т.Д.), найгірші - учні 4-Б класу( вч.Шелякіна А.В.)
Під час проведення державної підсумкової атестації з математики підтвердили семестрові оцінки 15 учнів 4-А класу(58%) ,11 учнів 4-Б класу (68%); підвищили результати 10 учнів 4-А класу(38%); знизили результат 1 учень (4%) 4-А класу, 5 учнів (32%) 4-Б класу.
«Пам’ять — нескінченна книга...»
Конкурс на стипендію для учнів у розмірі 20000 гривень
Важлива інформація у сфері протидії торгівлі людьми
Усі НовиниЛипень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.