І

Відповідно до П. 1 ст. 23. Конвенції ООН про права дитини від 20.11.1989 р., ст. 53 Конституції України. «Кожен має право на освіту, статті 3 п. 2,6 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р., статті 19. Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р., постановою від 01.08.2012 р. № 706 Кабінету Міністрів України про державну цільову програму «Національний план дій з реалізації Конвенції про права інвалідів» на період до 2020 року та з метою забезпечення реалізації прав і задоволення потреб дітей з інвалідністю в отриманні освітніх послуг, поліпшення умов їх життєдіяльності, забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури та на виконання вимог Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» у Марганецькій гуманітарній гімназії ім. Т. Шевченка Марганецької міської ради Дніпропетровської області створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі й дітей з інвалідністю. На базі закладу освіти функціонує інклюзивно-ресурсний центр, що знаходиться на першому поверсі приміщення і є доступним для дітей з обмеженими можливостями. Крім того:

· виконано поточний ремонт туалетів ;

· виконано поточний ремонт класних кімнат та приміщень.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздобленні навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору; стеля, віконні рами, двері – білого кольору. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення регулюється за допомогою електричних ламп.

У закладі витримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані засобами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням усіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка навчально-виховного процесу. У закладі немає учнів, що навчаються за інклюзивною формою навчання, але є 5 дітей з обмеженими можливостями.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Доступ до закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами через пандус

/Files/images/rzne/пандус1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 705

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930